Senaste mode

Hej allihopa! Ledsen att jag inte skrivit på så länge!

Ska försöka skärpa till mig och updatera er lite oftare. Jag tänkte börjar med det som man skulle kunna kalla för sista skriket här i storstaden. Jag hoppas att ni är glada att jag informerar är om detta så att ni kan vara först med denna nya fantastiska trend. Nu är ni väl nyfikna på vad det kan vara?

 Nu ska ni få höra: PYJAMAS!

Ja, ni hörde rätt självklart är det pyjamas som gäller vid såväl viktiga affärsmöten som till vardags. (Eller mest till vardags..)
Jag tänkte nedan bifoga vissa bildbevis då det vid tidigare diskussioner rått vissa tvivel gällande om detta ypperligt praktiska och bekväma klädesplagg verkligen huserar på Shanghais gator. Enjoy!









PS. har även sett ett nattlinne in action men har tyvärr ännu inga bilder att visa upp.. Återkommer med detta.

Kommentarer
Postat av: sanna.

Klädd i pyjamas under såväl natten som dagen. Det kallar jag att tidseffektivisera :)

Vi åker till H.K på fredag, Alexander, Sara och jag.

Ses vi där? Stor kram!

2008-09-14 @ 16:07:10
URL: http://visitsingapore.blogg.se/
Postat av: Johanna Kojan

Nä, Alex. Skärpning. Nu måste du faktiskt uppdatera! Vill ju veta hur du har det!

Puss

2008-10-20 @ 13:37:33
URL: http://kojanskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0